T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
DİYARBAKIR / BAĞLAR - Şehit Namık Tümer İlkokulu

Okulumuz 1/A sınıfı öğrencileri Sınıf Öğretmeni İrem SACAN danışmanlığında "LOVELY MATH’’ adlı e twinning projesine katıldılar. Eğlenirken öğrenecekleri bu proje öğrencilerin teknolojiyi kullanma becerilerini de geliştirecek.

DİYARBAKIR – BAĞLAR MERKEZ – Şehit Namık Tümer İlkokulu bünyesinde bulunan 1/A sınıfı öğrencileri Sınıf  Öğretmeni İrem SACAN danışmanlığında " LOVELY MATH " adlı e twinning projesine katıldılar.

Matematiği daha eğlenceli ve kalıcı öğrenmek için çeşitli etkinlikler yapılacak olan projede,  öğrenciler kendi çizimleri ve boyamalarını web2 araçlarıyla buluşturarak proje için poster, logo ve kelime bulutu hazırladılar.  Öğrenciler böylelikle teknolojiyi kullanarak ne tür ürünler ortaya çıkarabileceklerini fark ettiler. Proje süresince öğretmenleriyle birlikte web2 araçlarıyla tanışacak ve matematik korkularından kurtulacak olan öğrenciler aynı zamanda web2 araçlarını da kullanarak daha eğlenceli ve kalıcı öğrenmiş olacaklar. 

 

Bu projede birçok web 2  aracı kullanımı ile öğrencilerin yenilikçi yöntemleri deneyimlemelerinin yanı sıra Matematik işlem, beceri yeteneklerinin ve kelime bilgilerinin arttırılması da hedeflenmektedir. Öğrencilerin matematik öğrenme sürecindeki streslerini en aza indirgemek de birincil amaçlardandır. Her okul ve öğrenciler en az bir web 2 aracını öğrenecekler, içerikler hazırlayacaklar ve diğer ortak okulların içeriklerini de kullanabilecekler. Öğrenciler ve öğretmenler arası canlı görüşmeler de projede yer alacak. Projede öğretmenler ve öğrenciler bir eğitim öğretim yılı boyunca aktif olacaklar. Bu projeyle öğrencilerimizin web 2 araçlarıyla matematikle yakından tanışmasını, eğitim ve öğretim ortamında rahatlıkla bu araçları kullanabilmelerini hedefliyoruz. (Tarih: 01/04/2023)

 

1. To avoid the fear of mathematics.

2. To show that mathematics is actually life itself,

3. Reacting the imaginations of students.

4. While extracting the mathematics lesson from traditional molds, at the same time not squeezing it between four walls, but moving it to a different dimension.

5. Keeping the students' sense of curiosity alive, turning the concepts into a form they can understand.

6. To show that the mathematics learned by making fairy tales will increase student success.

7. To be able to use tools, software, web 2.0 tools suitable for the content in order to support learning and research.

8. To exchange information by preparing materials suitable for age group characteristics with the help of teachers, family members and friends and communicating with the project partners.

 

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 24.06.2023 - Güncelleme: 24.06.2023 12:16 - Görüntülenme: 190
  Beğen | 0  kişi beğendi